Bilişim Teknolojileri AlanıGrafik ve AnimasyonUncategorized

Daire Alanı Hesaplama

Herkese merhaba bu yazımızda Grafik ve Animasyon dersinde Adobe Flash CS6 ile dairenin alanını hesaplayan uygulamayı gerçekleştireceğiz.

Etkinlik Görselleri:

İşlem Basamakları :

  1. Adobe Flash AS3 dosyası açın.
  2. Zaman çizelgesi katmanlarını ekteki resimdeki gibi ayarlayın.
  3. Nesneler katmanına ekteki sahne düzenini oluşturun.
  4. Nesneler katmanına bir Hesapla düğmesi (Sembol) oluşturup, örnek adını hesapla olarak belirleyin.
  5. Nesneler katmanına bir Giriş Metni (Metin Gömme uygulayın) oluşturup, örnek adını yaricap olarak belirleyin.
  6. Nesneler katmanına bir Dinamik Metin Kutusu (Metin Gömme uygulayın) oluşturup, örnek adını alan olarak belirleyin.
  7. Aşağıdaki kodları kod katmanının 1. Karesine boş anahtar kare ekleyip, Percere > Eylemler  (F9) paneline yazın.
  8. Ctrl + Enter ile çalıştırın.

Kodlar:

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.